جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

تندروان: برند والیبال بسیار اهمیت دارد|باید از تیم ملی حمایت کنیم

  • کد خبر: ۱۲۴۱۵۹
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
تندروان: برند والیبال بسیار اهمیت دارد|باید از تیم ملی حمایت کنیم
مربی بین‌المللی و کارشناس والیبال گفت: تلاش داریم این ورزش وارد خانواده‌ها شود البته باید از بازیکنان حمایت کنیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا تندروان مربی سابق تیم ملی والیبال درباره عملکرد تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان گفت: فارغ از عملکرد تیم که بسیاری درباره آن نظر داده‌اند باید کلان‌تر به موضوع نگاه کرد. برند والیبال در جامعه ایرانی بسیار برای ما اهمیت دارد و تلاش داریم والیبال وارد خانه‌ها شود.
وی افزود: در تمام این سال‌ها چه زمانی که در تیم ملی و یا تیم‌های باشگاهی بودیم تلاش همه ما همین بوده است که والیبال را به کل جامعه بشناسانیم.
بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اهمیت بازیکنان در این ورزش عنوان کرد: این بازیکنان هستند که در نهایت باید اجرا کننده همه مسائل در زمین باشند. این بازیکنان فرزندان ما هستند و باید به آن‌ها برادرانه و پدرانه نگاه کنیم و حمایتشان کنیم.
تندروان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان ایران در کمال آرامش از مسابقات پیش رو موفق بیرون بیایند و برند والیبال را ارتقا بخشند تا تمام جامعه ایرانی از این اتفاق خوشحال شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->